fredag 25 maj 2012

Svans och ugglor

 Mycket konstigt kan man använda sin tid till. Jag har sytt en dinosauriesvans. En fågel viskade att barnbarnet ville ha en sådan. Då måste ju bara mormor sy en, inget snack om saken.
 Mera ugglegrytlappar, så roliga att göra. Nu blir det nog mindre pyssel ett tag,solen har ju äntligen kommit på visit. Hoppas det håller i sej i morgon då jag ska glida runt med vänner i deras Chevrolet Impala. Ska bli så roligt:) Har haft lite stök med vad sjutton jag ska ha på mej,ja som vanligt alltså. Vi ska på en nostalgikväll  i Rockabilly stuk. Men tror jag fått ihop något som passar. Trevlig helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken kul svans, misstänker att det är Anton som vill ha svans, Nova är väl lite liten än =)
Vilka fina grytlappar, jag måste nog också göra nåt sånt, fast jag är ju mer Räv än Uggla. Frågan är bara hur jag ska få till rävgrytlappar =)
Ha en jättetrevlig morgondag
Kram
/Ammii