söndag 13 maj 2012

Fleecetunika


Har sytt mej en tunika i fleece. Ja egentligen är det andra gången jag syr den nu. Första gången vart den aldeles för stor. När jag ändå var igång bytte jag fodret i huvan,den hade ju legat ett tag så jag hade hunnit ångra tygvalet. Känns som om fleece är det självklara valet denna kalla vår, brrrrr.
Enligt kusin M har jag inte bloggat dominosjalen som jag stickade till henne,så här kommer en bild. Nu har jag knåpat ihop tre dominosjalar, känns som det får räcka för ett tag. Jaha vad ska man hitta på för skoj att göra nu då? Har en liten plan på att sy en häst, så får det nog bli tror jag.Ha det gott.

3 kommentarer:

fale artut sa...

De där dominosjalarna är verkligen jättefina! Kram!

Titias pyssliga hörna sa...

Tack Ingela.Dom är roliga att sticka också.Jättebra projekt för restgarner.

krajamaria sa...

Snygg fleecetunika!! Ser att du börjar ändra mönstret lite också. ;)
Finaste dominosjalen används dagligen hemma, och den får massor av berömm konstant! :)