tisdag 13 november 2012

"Skåpmat"

Jag och blogger har ju inte varit så bra vänner på slutet, så det ligger en del småpyssel obloggat. Har varit stört omöjligt att ladda upp bilder. Kan inte påstå att jag fått så väldigt mycket gjort. Jag är skapt sån att när jag är arbetslös och har mycket tid då har jag ingen inspiration att pyssla. När jag däremot jobbar och inte hinner så mycket annat, då står minsann ideerna på kö. Ja ja sån är jag. Ammii du känner väl igen dina tyger. Så lyxigt att välja och vraka bland allt det fina jag fick av dej. Tack :)
 Förkläde kan ju vara bra att ha. Kul att sy med tyger av lite äldre datum.
 Här en dagisväska som ska bli en julklapp. Mottagaren läser inte bloggar som tur är:)
Dockan behöver ju också få lite nya sängkläder. Ja det var väl allt för i dag då. Ha det gott.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ge inte upp - vi vill så gärna se vad du pysslar med vi som inte kommer till skott.....
Moster

Anonym sa...

Underbart att se att någon använder tyger som flyttat hemifrån =)
Själv får jag inget gjort, varken pyssel eller bloggande.
Undra om man får lite pysselinspiration på helgens pälskurs, alltid kul att träffas och arbeta i grupp.
Ses på lördag
/Ammii