onsdag 23 februari 2011

Varma fötter


Nu har jag också stickat prairieboots som så många andra. Har tittat på dem länge. Men eftersom jag är så väldigt analfabet när det kommer till datorer så har jag inte vågat mej på att beställa mönstret från USA. Största anledningen var väl min fobi mot att handla på nätet med mitt kort. I vanlig ordning fick min dotter rycka in och hjälpa mamma vid datorproblem. Vid ett annat sånt tillfälle sa hon "du är så dum så det är nästan gulligt" har inte riktigt kommit över det ännu:) Hur som helst ett jättekul mönster. Är rädd att halva släkten kommer att få "boots" antingen dom vill eller inte. Lite problem nu,har en massa projekt jag vill börja på. Men vad ska jag börja med? Ja det är ju ett lyxproblem.Härligt när inspirationen flödar på. Ha det gott i vårsolen.

1 kommentar:

Gunilla sa...

Å så skönt att stoppa ner fötterna i dom !! Jätte fina