fredag 18 februari 2011

Klar!


Ryggsäcken är klar. Jag är riktigt nöjd med den. Kanske man skulle fodra den så den blir lite stabilare. Får tänka på saken. Det var iaf kul att sticka den, lär bli flera. I går var jag iväg på nåt skoj. Hantverkscafé på gamla lanthandeln i Krokom. Jättemysigt! Vi satt i salen på övervåningen, brasa i kakelugnen och levande ljus på bordet i en vacker kandelaber. Det flesta hade handarbeten med sej och man fick en massa användbara tips. Det här är tänkt att fortsätta på Torsdagar.Tyvärr kan jag inte vara med då jag jobbar. Attans också! Lanthandeln i sej är verkligen värd ett besök om ni inte varit där. Nej jag lär ju fortsätta städa, men det var skönt med en lite bloggpaus:) Ha det!

1 kommentar:

krajamaria sa...

Den blev jätte fin! Du är snabb! Jag fortsatte sticka lite hemma samtidigt som jag även sydde på tunikan. Tack för att du visade mig pedagogiskt!