torsdag 13 augusti 2009

Inget nytt under solen


Oj vad tiden går snabbt, länge sen det hände nåt i bloggen nu igen. Har inget nytt att visa upp. Men förhoppningsvis ska denna röra resultera i årets tomtar. Har fått förfrågan från ett nytt ställe som ev vill sälja mina tomtar, så nu blir det till att fixa ett litet lager igen. Varje år i början av December har jag lovat mej själv,att nästa år då ska jag minnsan börja i god tid med tomtarna. Men pytt då,det vill liksom alltid bli i sista minuten. Men nu är jag väl duktigt tidigt ute? Försöker sitta på lediga stunder och sy, men det blir ju inte så många när man jobbar jämt som det känns. Sen vill ju M och Dezzan ha lite av min tid också:) Mitt dåliga samvete nu är att jag inte hinner träffa mitt lilla goa barnbarn så mycket som jag skulle vilja. Vart tog bebisen vägen? Han fyller ju ett år om ett par månader. Skärpning Mormor! Nej åter till tomteverkstan. Återkommer med resultatet senare. Ha det gott alla därute.

Inga kommentarer: