fredag 21 augusti 2009

Hemligheter avslöjas


Ni som läser min blogg kanske kommer i håg att i våras var jag lite kryptisk om ett knepigt uppdrag jag fått. Nu kan jag visa vad min alster skulle vara till. Det var ett företag som hade en stor utställning om bla. skadeinsekter i våra skogar. Och så fick lilla jag äran att göra de små rackarna som skulle illustrera dessa insekter. Lite stolt kan man ju få vara, eller hur? Alltid kul att få knepiga uppdrag att klura över. Tack kusin M som tipsade dem om mej. Nej åter till tomteverkstan. Som dagarna rinner iväg så är det väl snart jul.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen oj vad imponerande. Vilket mästerverk! Är den tovad?

Titias pyssliga hörna sa...

Hej.

Jag har använt filtnål.Tycker den tekniken är så bra när man vill göra små detaljer.

Beata sa...

O, vad fin! svårt att tänka sig att den föreställer ett skadedjur!