onsdag 15 oktober 2008

JAG HAR BLIVIT MORMOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Måste ju bara få berätta att nu har den lilla gullungen äntligen kommit.I går kväll bestämde han sej för att nu var det dags att bekanta sej med stora världen.Har fått ett foto av honom i dag.Här går jag och tittar på fotot hela tiden och kan ändå inte fatta att det är sant,är han verkligen på riktigt.Nej nu kan jag inte sitta stilla vid datorn längre,måste upp och flaxa runt av glädjefnatt igen.Ha det så gott,så ses vi snart igen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kikar in här och säger grattis till mormor också! :) Jag fick också ett kort idag och han är underbart söt lilla skorpan! <3

Titias pyssliga hörna sa...

Ja visst måste han väl vara ett av världens underverk:)

krajamaria sa...

Vad roligt! Grattis!

krajamaria sa...

Jätte fina tofflor! helt i min stil! :) Passar de mig? Får jag köpa de?