onsdag 5 december 2012

Juliga kuddar

 I dag har det varit ännu en bära ved,elda och pysseldag. Dagens projekt vart nya kuddar till soffan. Ville ha lite nytt till julen, men det var lite ebb i kassan. Då är det väl lyxigt att kunna rota runt bland alla mina "adopterade" tyger. Så här ser ni resultatet av åter brukade röda linnegardiner och några småstuvar. Mönstren jag broderat hittade jag i en av mina julböcker. Broderigarns rester har jag också i massor.Tänk att två kuddar kan lyfta ett helt rum. Känner mej så nöjd :) Tack för inspirationen Ammii.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att jag kan inspirera dig ibland. Jättefina kuddar, tänkte jag skulle försöka komma förbi på söndag om du är hemma. Vill ju gärna se din "nya" kökssoffa
Kram på dig
/Ammii

Anonym sa...

DU inspirerar också! Vad fint det blev med kuddarna.
Moster