torsdag 19 april 2012

Hej!
Vill bara tala om att jag lever och pysslar på som vanligt.Har varit ovän med min dator.Först fick den för sej att den absolut inte kände igen min kamera, gick inte att föra över bilder. Sen vägrade helt plötsligt alla usb portarna (eller vad det nu heter)att fungera över huvudtaget. Under påskhelgen sa datorn plötsligt tack och hej och bara tvärdog.Nu ska jag bara se till att jag kan föra över bilder till den nya datorn,sen ska jag visa lite vad jag gjort sen senast.Eftersom jag knappt kan stava till teknik kan det ju ta ett tag innan jag får till det.Men jag är på gång.Ha det gott så länge.

3 kommentarer:

krajamaria sa...

Tack för att du hälsade på idag! :)

krajamaria sa...

http://detskaptegrann.blogspot.se/2012/04/hvordan-sypasatt-lomme-med-innfelt.html
Klicka på länken så kan du se i bild hur jag försökte förklara hur man föllde in dragkedjan. Tipsa gärna Ammii! :)

Anonym sa...

Tack så mycket Maria, nu ska här sys dragkedjor =)
Tack för att jag fick besöka ditt hem, det var jättetrevligt.
/Ammii