fredag 3 februari 2012

En ny stjärna är född



Som vanligt långt mellan uppdateringar här. Men nu har jag en väldigt bra anledning,har varit upptagen med att bli farmor. Dagen innan sin pappas födelsedag gjorde lilla Nova entré. Finare födelsedags present kunde han ju inte fått. Nu har jag två underbara barnbarn. Vad skulle kunna toppa det? Nu blir det till att sticka småkläder igen,ska bli kul. Såna här dagar när man vaknar upp till -26 grader kan man ju vara inne och sticka med gott samvete,eller hur?Ha det gott. Vi ses.

8 kommentarer:

Solveig sa...

en sån liten söt prinsessa - vad stolt du måste vara - kramar

Mia stickar sa...

Så fin, Grattis!
Här blir det också soffan och stickningen idag (pippitröjor till mina två barnbarn en månad gamla) termometern visar på -32.

fale artut sa...

Grattis! Då kanske Du har inspiration att måla lite?

Titias pyssliga hörna sa...

Ja visst ja,det hade jag glömt.Vad var det du ville ha målat Ingela?

fale artut sa...

En dörr till en väggklocka.

Titias pyssliga hörna sa...

Ska vi väl kunna fixa bara du inte vill ha nåt allt för avancerat.

fale artut sa...

Nix, några blommor och så, jag vet att Du kan!

Titias pyssliga hörna sa...

Fixar det