måndag 27 december 2010

God fortsättning


Så var julen över för denna gång.Tänk att det alltid är samma sak.En massa stök,och vips så är det över. Har dessutom hunnit med att fylla 50 på annandagen. Måste ju berätta vad jag fick.En stor korg med ull,och pengar till en kardmaskin! Vad kan man mera önska sej:) Maskinen beställd så nu går jag i väntans tider. När jag suttit för länge vid spinnrocken och kanske blir lite stel,tar jag presentkorten jag fick och drar till ett spa:) Sen när jag kommer hem kanske jag slår mej ner i soffan med alla godsaker som jag fick i en enorm korg.Undrar bara vad har jag gjort för att göra mej förtjänt av allt fint som jag fått?Lite märklig känsla det här med att fylla femtio. Inget jag såg fram emot direkt.Sen sa min arbetskompis att när man fyllt femtio får man göra som man vill,då kändes det genast bättre:)TACK alla när och kära som gjorde min dag så fin!KRAM

3 kommentarer:

fale artut sa...

Grattis! Ullrik ser Du ut att ha blivit! Så bra med både Kardmaskin och SPA!

Cecilia sa...

Grattis! Jag ser fram emot att fylla femtio, det blir jämnt och bra och lite värdigt! Och jag ska önska precis samma presenter som du fick! :-)

Titias pyssliga hörna sa...

Tack så mycket:) Ja visst var det en helt underbar 50års present.