måndag 6 september 2010

Två sjalar färdiga



Konstigt men det är ju så mycket roligare att påbörja nya saker, än att avsluta sånt som legat ett tag.Men nu har jag faktiskt tagit mej i kragen och stickat klart två sjalar. Bra att ha i presentlagret.








Och här kommer nästa. Bägge är stickade i Fame Trend. Annars så har jag ju fastnat i det här med att spinna nu. Jag är fortfarande bäst på att göra fnurror på tråden, men skam den som ger sej en dag kanske det blir garn också. Apropå det, ingen som har en begagnad kardmaskin till salu? Är så mycket lättare att spinna av riktiga flor än av mina små handkardade kurredutter. Nu är min semester slut,börjar jobba i em Suck! Skulle gott ha kunnat tänkt mej fyra veckor till. Det har iaf varit en mycket kreativ semester. Allt det är som jag inte hunnit och skulle fixa under semestern, ja det mesta är nog kvar. Men vad gör det, jag har ju njutit av mina dagar. Dags att göra lite nytta, innan det bär av till jobbet.Ha det

Inga kommentarer: