fredag 2 oktober 2009

Rapport från tomtarna

Måste ju bara få berätta. Hälsade på mina tomtar på utställningen i dag. Där hade dom det verkligen fint. Utställningen var så himla mysigt iordningställd. Syns verkligen att den som satt upp utställningen kan sin sak. Tyvärr så glömde jag ta med kameran Suck! Ett tomtepar satt i ett gammalt trätråg med armarna så fint om varandra. En tomtegumma hade fått sej en grötgryta med slev. En tredje satt djupt försjunken i ett samtal med en höna:) osv. Sen vart det ju inte sämre av att några tomtar hade fått röda prickar på sej(sålda med andra ord). Den andre utställaren som gör saker av gamla fönster bla hade så fina saker där. Jag ville ha typ ett ex av varje. Ja det var ett trevligt besök måste jag säga. Skulle nån ha vägarna förbi Mattmar i Jämtland så rekomenderar jag varmt ett besök på Agdas cafè . Mysig miljö,jättegott fika och jättemysig ägare till stället.Det var väl dagens rapport. Dags att fixa middag,kommer nog snart hem en hungrig man nu.

Inga kommentarer: