tisdag 22 september 2009

Resklara

Så ja nu är dom resklara,de små liven. På torsdag åker de iväg för att vara med på en utställning. Det råkar sammanfalla med konstens vecka, jättespännande. Det kommer att annonseras i tidningar osv, blir ju jättefin gratisreklam är väl bara att tacka och ta emot:) Som vanligt har jag suttit och brottats med vad jag sak sätta för pris. Kan ju liksom aldrig vänja mej vid att folk faktiskt vill betala för nåt som lilla jag gjort. Jag är så bra på att peppa andra att ta riktigt betalt för sitt hantverk, men när det kommer till en själv ja då blir det svårt.Hur som helst nu ska det bli skönt att få röja upp i tomteverkstan och göra något annat. Lite julklappar kanske. Har många ideer som måste testas. Ja det var väl allt för i dag då. Måste tyvärr åka iväg och tjäna in till lite räkningar nu. Synd en perfekt pysseldag annars,ruggigt och grått ute. Ha det gott. Vi hörs.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka otroligt fina tomtar!!!! Vad kom du fram till för pris om man kan få beställa? / Anette anette.engdahl@live.se

Anonym sa...

Så vansinnigt söta och fina och välgjorda...och helt hopplösa att sätta pris på. Jag är mycket väl bekant med din vånda, så jag gör väl som du: Sälj dem jättedyrt!

PS. Du har en utmärkelse att hämta på min blogg.

Titias pyssliga hörna sa...

Tack snälla goa du. En utmärkelse till mej? TACK!!!!!!!!!!!

fale artut sa...

Rackarns söta, och från Jämtland! Tror jag det! Här finns även jag! Roligt att hita din sida!

Titias pyssliga hörna sa...

Tack för det.Brukar titta in på din sida.Tror vi är nästan grannar med Jämtländska mått mätt:)

Anonym sa...

Får man fråga vart dina tomtar reste? Det vore kul att hälsa på dom!
Hoppas att dom blir väl omhändertagna där dom så småningom kommer att bo.
Moster

Titias pyssliga hörna sa...

Tomtarna är på besök på Agdas cafe i Mattmar.Öppet Tisd-Sön 11-16.En man som gör saker av gamla fönster och gammalt ladvirke ställer ut samtidigt som mej. Det tycker jag låter jättespännande.

Beata sa...

Vilken härlig samling tomtar!