måndag 20 juli 2009

Loppisfynd


Måste ju bara få visa mitt loppisfynd. Den här skönheten vart min för 90 kr ! Har länge önskat mej en spinnrock,och nu står den här. Ska gå på den med lite såpa så kommer den att bli så fin så. Har inte blivit så mycket pysslande på slutet. Har ägnat dagarna åt små mysiga utflykter och åt att bara vara,en underskattad sysselsättning måste jag säga. Älsklingens föräldrar och hans syskonbarn var här på besök ett par dagar,så himla mysigt,saknar dem. En del människor är bara underbara, och dit hör dom. Ja det var väl allt för idag. Ha det gott till nästa gång vi ses.

2 kommentarer:

Susilull sa...

Vilket kanonfynd, ett sånt hade jag också velat hitta!
Lycka till med spinningen!

P.s
Fin blogg du har, kul att hitta hit!

Anonym sa...

Jag upprepar väl vad jag just uttryckte i Eva i Halmstads blogg: "Avundsjuk, ja e så avundsjuk..." På spinnrocken! Drömmer om en egen, fungerande, som jag kan tillverka mitt eget garn på. Men hittar ingen. Lyckliga du!