lördag 25 juli 2009

Det är en regnig sommar vi har


Regnet det bara öser ner tralalalalala. Sista dyrbara semesterdagarna, och regnet bara öser ner.Som om det inte skulle räcka så blåser det småspik också. Jag borde nog blivit metereolog,lyckas alltid pricka in regndagar när jag ska vara ledig.Jag menar då kunde jag ju åtminstone avråda andra att lägga sina semestrar just under dessa perioder. Ja ja man kan ju sitta inne vid brasan och sticka också,det om något är väl avkoppling. Vart så inspirerad när jag läste om alla som stickar yemenvästar så nu har jag också stickat en sån. Hittade knallorange babygarn i gömmorna, hiskelig färg men den värmer säkert gott ändå. Nej nu ska jag umgås med mina systrar som är på besök. Vi kanske kan gå ut och hoppa lite i vattenpussarna.

Inga kommentarer: