måndag 20 maj 2013

Bortglömd blogg


Ja det är väl bara att erkänna, har totalt glömt bort att jag har en blogg. Livet snurrar på så vansinnigt snabbt. Vart tar dagar, veckor och månader vägen. Eftersom jag glömt bloggen har jag ju inte heller kommit ihåg att fota mina alster eftersom, men några bilder finns det iaf. 



En liten klänning till yngsta barnbarnet. Inte helt nöjd då det gick troll i allt med den klänningen. Symaskinen passade också på att visa sin allra sämsta sida. Den har blivit liggande så vi får väl se om hon hunnit växa ur den innan jag lyckats slå i tryck knappar och levererat den.
 Systersonen har önskat sej förkläde och bagarmössa(egentligen var det nog mamman som önskade) . Hade ingen annan modell än Stampe att tillgå när jag skulle fota :)
 Lite förvaring har det också blivit. Har virkat in små plastbyttor. Tror jag ska göra några till mej själv också, men med lite andra motiv på kanske. Ja det var ett litet livstecken i allafall.

Inga kommentarer: