onsdag 18 januari 2012

Bättre sent än aldrig,god fortsättning


Hög tid för en uppdatering av även denna blogg. Har varken haft lust att blogga eller pyssla, vart väl lite väl mycket av det goda innan jul. Men nu är jag tillbaka i matchen igen. Tröjan ovan är tyvärr inte min. Ett stickuppdrag. Skulle verkligen vilja ha en sån tröja själv, men garn kostnaden överstiger min a-kasse budget med råge kan jag säga. Visst är den snygg? Kanske kan jag hitta ett alternativt garn som passar. Närmast på sticklistan står något sött och litet, får se vad det kan bli. Barnbarn nr två anländer vilken dag som helst,så då blir jag även farmor. Mormor det är jag ju redan till världens charmtroll, ja ja jag vet att jag är partisk. Det var väl allt för i dag,nu ska jag sätta mej och sticka färdigt sockorna till nämnda charmtroll.

Inga kommentarer: