fredag 1 april 2011

Några till


När jag kommer på nåt som är kul då fastnar jag i det. Så nu blir det sittunderlag på löpande band. Så kul att brodera fritt. Lite frustrerande kan det ju också bli när man har en bild i huvudet, men det kommer ut nåt helt annat. Hur som helst så är det livskvalitet att sitta i solen på altanen och brodera. Även om det mesta som kan gå på tok gör det nuförtiden så är det ju bara för underbart att våren är här:) I morgon ska jag vara "modell för en dag" undrar om det kan vara kusin M som ligger bakom den inbjudan? Hur som helst det ska bli kul. Kom just på att jag ju inte alls gillar att se mej själv på bild.Måste nog vara lite schizofren kanske,för jag ser fram emot morgondagen. Nu knorrar magen,dags att laga lite mat.Ha det gott i vårsolen.

4 kommentarer:

aliel sa...

Åh, vilka fina broderier du gjort...särskilt den med fåret framifrån... :-)

Titias pyssliga hörna sa...

Tack:)

Anonym sa...

Säljer du dina underbara sittunderlag ? Maila mig i så fall på asa.foreby( at ) gmail.com !
/Åsa

Pysselfarmor sa...

Snygga!