tisdag 10 november 2009

Tomtar på loftet



Långt mellan uppdateringarna nu. Har ju inget nytt att komma med. Här är det tomtar som gäller. Tomtar, tomtar och åter tomtar. Hade väl aldrig vågat drömma om att jag skulle få sånt gensvar på utställningen. Utställningen plockades ner i går, men jag vart erbjuden att fortsätta ha mina tomtar där. Det tackar man ju inte nej till. Så nu sitter jag i tomteverkstan var ledig stund, vilket blir alldeles för sällan. På Söndag ska jag och min dotter göra nåt kul. Vi ska ha smyckesparty här hemma hos mej. Hon gör underbart fina smycken. Då det är många som sett smycken som jag fått av henne och blivit förtjusta i dem och velat köpa tyckte vi det var en bra ide att dra ihop lite folk här hemma. Ska bli riktigt spännande. Kanske jag smyger fram nån liten tomte också om jag har några klara. Ja det var väl allt för i dag. Bäst jag "tomtar på här". Ha det gott tills vi ses igen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Heeeeej!
Tack så jättemycket för att jag fick komma till dig och din dotter. Hon gör fantastiska smycken. Kan se att hon ärvt sin konstnärliaga ådra från sin mor. Du gör fantastiska tomtar.
Nu ska jag ägna mig åt att titta igenom din blogg, vet redan nu att jag kommer bli hemskt avundsjuk på dina talanger.
Kram/Ammii

Titias pyssliga hörna sa...

Tack själv*L* Jättekul att du ville komma.

Anonym sa...

Vad var det jag sa, jag visste att jag skulle bli avundsjuk på dina fantastiska kunskaper. Nu har jag läst hela din blogg och tittat på alla bilder. Du gör så mycket fina saker, jag blir nästan tårögd. Om det är okej för dig så vill jag gärna sno en och annan idé av dig?Den här bloggen kommer jag följa och jag längtar efter nästa inlägg.
Hoppas att du förstår att du är jätteduktig. Inte alla kan konsten att få till det som du.
Kram/Ammii

Titias pyssliga hörna sa...

Tack Snälla! Sno på du*L*