tisdag 13 januari 2009

God fortsättning på det nya året

Hej igen,hoppas alla helger har varit fina.Själv har jag drabbats av en konstig åkomma.Är så pysselsugen efter alla helger, men inspirationen vill inte riktigt infinna sej.Jättesugen på att sy,men inget projekt jag påbörjat har varit kul att göra.Får erkänna att det hamnat en del halvfärdiga saker i papperskorgen.Nu har jag iaf fått till lite leksaker till Skorpan,och en väggvepa.Hoppas det var vad som behövdes,att proppen släpper och inspirationen börjar flöda.Brukar ju vara tiden som det är brist på och inte ideer.




På bilden ovan lite saker till barnbarnet Anton.Han har just börjat intressera sej för leksaker.Har försökt att göra dem riktigt färg glada.
Och här vart det en vepa med applikationer,den var faktiskt kul att göra.Kanske det blir en till.Ja nu ser ni att jag lever iaf.Nu ska jag titta på Bygglov,det brukar verkligen ge inspiration.Ha det så hörs vi.


Inga kommentarer: