onsdag 13 februari 2008

Nu var det ett tag sedan det hände nåt här i bloggen.Jag har bara ägnat mej åt att påbörja en massa saker,för att sen tröttna och börja på nåt nytt.Till sist kom jag på att det var nog måla jag ville göra,som omväxling till all stickning.Så fram med papper och penna.Ritade upp några mallar och åkte till snickaren för att få dem tillsågade.Här ser ni resultatet av de saker som är klara hitills.Ja just det,jag har fått jobb!En dag gick åt till att snurra runt i glädjefnatt,då vart det inte mycket annat gjort.Jobbet är till att börja med deltid,så det finns fortfarande tid över till pyssel*L*


Den här lilla fröken ska flytta hem till Linda(dottern)

Här en liten rosa änglafröken



och så en blå variant


Det här är ett beställningsjobb
Ja då vart det lite nytt till sist ändå.Rodnar lite och tänker på mina kommentarer om bloggar som uppdateras sällan.Ska aldrig säga så mer*L*Ha det så gott,och tack för titten.



Inga kommentarer: