tisdag 25 december 2007

Mera Julklapper




Den här sötnosen fick jag i julklapp av min dotter,vi kommer säkert att bli bra kompisar.



Det här var ju kul.Här kommer lite fler av årets julklappar.



Inspirerad av Tilda änglarna.Dessa änglar hänger i ett skyltskåp på min mammas handelsträdgård.



Mera tomtar i egen modell.




Och en tomte till.



Denna spetsstickade halsduk fick min dotter i Julklapp.
Åh vad det är kul att sticka spetsstickning.





En julgranskula i ull.





Ännu en julklapp till min dotter.Ja det var väl allt för i dag då.Önskar alla en fin fortsättning på julen.


























1 kommentar:

Anonym sa...

Gud vad du är flitig! Så otroligt mycket fint du gjort/gör. Är nyfiken på den där polon :) Å så fin sniglen var som du fått av din dotter, jag ska nog oxå ta oc göra en nåldyna av mig. Är sniglen bara fastlimmad på plattan? Hit går jag mer än gärna igen. God fortsättning på dig!